Falowniki Sanyu SX2000 – Funkcje Wejść Cyfrowych
Kolejny artykuł z serii poświęconej przemiennikom częstotliwości Sanyu SX2000, w którym szczegółowo opiszemy możliwości konfiguracji funkcji wejść cyfrowych.
Parametry Konfigurujące Wejścia Cyfrowe
- Wejście S1 -Parametr P5.02,
- Wejście S2 – Parametr P5.03,
- Wejście S3 – Parametr P5.04,
- Wejście S4 – Parametr P5.05,
Lista Funkcji Realizowanych Przez Wejścia Cyfrowe
- 0 – Brak funkcji,
- 1 – Kierunek do przodu (FWD),
- 2 – Kierunek do tyłu (REV),
- 3 – Sterowanie trójprzewodowe,
- 4 – Tryb JOG do przodu (FJOG),
- 5 – Tryb JOG do tyłu (RJOG),
- 6 – Motopotencjometr UP,
- 7 – Motopotencjometr DOWN,
- 8 – Zatrzymanie wybiegiem,
- 9 – Kasowanie błędu (RESET),
- 10 – Pauza,
- 11 – Wejście otwarte (NO) dla błędu zewnętrznego,
- 12 – Multi speed 1,
- 13 – Multi speed 2,
- 14 – Multi speed 3,
- 15 – Multi speed 4,
- 16 – Wybór czasu przyśpieszania lub zatrzymania 1,
- 17 – Wybór czasu przyśpieszania lub zatrzymania 2,
- 18 – Przełącznik źródła częstotliwości,
- 19 – Zwiększenie i zmniejszenie wartości za pomocą terminala i panelu operatorskiego,
- 20 – Przełączenie źródła zadawania poleceń zaciskiem,
- 21 – Blokada przyśpieszania i zatrzymywania,
- 22 – Pauza PID,
- 23 – Reset stanu PLC,
- 24 – Swing pauza,
- 25 – Wejście licznika,
- 26 – Reset licznika,
- 27 – Wejście długości zliczania,
- 28 – Reset długości zliczania,
- 29 – Blokada sterowania momentem,
- 30 – Wejście impulsowe (dozwolone tylko dla S3),
- 31 – Zastrzeżony,
- 32 – Natychmiastowe hamowanie DC,
- 33 – Wejście zamknięte (NC) dla usterki zewnętrznej,
- 34 – Blokada zmian częstotliwości,
- 35 – Odwrócenie kierunku działania PID,
- 36 – Zatrzymanie z sygnalem zewnętrznym z zacisku 1 STOP,
- 37 – Przełączanie źródła zadawania polecenie zaciskiem 2,
- 38 – Wstrzymanie działania członu całkującego PID,
- 39 – Przełączanie pomiędzy głównym źródłem częstotliwości X, a częstotliwością zadaną,
- 40 – Przełączanie pomiędzy dodatkowym źródłem częstotliwości, a częstotliwością zadaną,
- 41 – Wybór silnika terminalem 1,
- 42 – Wybór silnika terminalem 2,
- 43 – Przełączanie parametrów PID,
- 44 – Zastrzeżony,
- 45 – Zastrzeżony,
- 46 – Przełączanie pomiędzy sterowaniem prędkości a momentu,
- 47 – Zatrzymanie awaryjne,
- 48 – Zatrzymanie sygnałem zewnętrznym z zacisku 2 STOP,
- 49 – Zatrzymanie hamowaniem DC,
- 50 – Kasowanie bieżącego czasu pracy,
- 51-59 – Zastrzeżone,